Laatste Voorbereidingen voor de grote reis!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu Laatste Voorbereidingen voor de grote reis!! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu

Laatste Voorbereidingen voor de grote reis!!

Door: irmaenmaarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Irma

13 September 2011 | Nederland, Apeldoorn

Beste familie, vrienden, buren, kennissen en andere lezers,
Welkom op onze site!!

We zijn de afgelopen 4 maanden druk bezig geweest met de voorbereidingen voor onze grote geweldige en super vette reis! Als eerste moesten we allebei onze school halen, Irma haar diploma en Maarten zijn punten voor het eerste jaar. Niemand had het verwacht, maar het onverwachte gebeurde, we hebben het gehaald!! Toen kwam het moeilijkste deel van de voorbereidingen, het aan onze ouders vertellen. Ze moesten keihard huilen. Maar uiteindelijk vonden ze het toch wel een leuk idee. Na dat gehad te hebben konden we werk gaan zoeken. Irma als secretaresse en Maarten als reisverzekeringsexpert. Het was heel zwaar in ons koude, regenachtige kikkerlandje, maar uiteindelijk hebben we het gered! Daarna kwam het uitzoeken van onze backpack spullen. Op een regenachtige donderdagavond zijn we naar Gorssel gereden en hebben we de halve winkel leeggekocht. Onder andere een grote backpack tas, stevige schoenen, een trendy regenjas en nog veel meer andere gadgets. (Daar ging weer 4 weken hard werken).

Ondertussen hebben we al een paar keer geoefend met onze volgepropte tassen op onze rug. Dat was wel ff wennen! Na een week hadden we allebei nog spierpijn na wel 4.5 km gelopen te hebben!

Nu nog 1 weekje afzien en daarna de laatste voorbereidingen treffen en over 4 dagen ons geweldige afscheidsfeest!! We hebben heel veel zin om te gaan en het mag na al die voorbereidingen dan ook eindelijk wel een keer gebeuren!! Maar toch blijft het stiekem wel een beetje spannend!

Dikkekusjes Irma en Maarten!

ps: We gaan jullie allemaal ook wel een beetje missen hoor;)!

• 13 September 2011 - 18:37

Sandra:

haha een beetje maar? :P
    leuk jullie blog!
    xxxxx

• 13 September 2011 - 21:01

Hester - NZ:

Hoi - heel leuk om julle blog te lezen - we zien jullie wel aankomen over een paar weekjes - Goede Reis alvast.
    XX

• 14 September 2011 - 04:28

Gerda En Tiemen:

We kijken uit naar al jullie reisverslagen over ons mooie landje. Tot gauw!

• 16 September 2011 - 12:19

Mama Dijkgraaf:

Nog 9 dagen te gaan! En dan is het zover!
    Maar....eerst een feestje.
    XXXMama

• 16 September 2011 - 17:33

Niel En Antoinette:

Nog even en dan begint jullie grote avontuur! Het komt nu heel dichtbij. Nog heel veel plezier met de laatste voorbereidingen. We kijken uit naar jullie reisverslagen! Tot morgen op jullie feestje!
    Gr. nasjw

• 18 September 2011 - 10:52

Paultoosjemerelfloor:

Heel erg veel plezier met z'n tweetjes!
    We proberen jullie elke dag te volgen!!
    Groetjes
    Paul, Toosje