Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lieren, Nederland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lieren, Nederland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: irmaenmaarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Irma

20 September 2011 | Nederland, Lieren

Hoi lieve mensen!

Afgelopen zaterdag was het dan zover... ons afscheidsfeest! Wij vonden het heel gezellig! Maar zonder jullie was dat niet gelukt!
We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor alle leuke, lieve, grappige kaartjes en kaarten, cadeautjes, zelfgezongen liedjes en álle andere dingen! Echt super!

Over 6 dagen is het al zover! En natuurlijk (hoe kan het ook anders) moeten we op het laatste moment toch nog aardig wat kleine dingetjes regelen! En nog voor de laatste keer afscheid nemen van iedereen natuurlijk!

Jullie horen binnenkort weer meer van ons (en dan vanaf de andere kant van de wereld!)

Kusjes, Maarten en Irma

• 20 September 2011 - 10:43

Mama Marceline:

Wij vonden het ook geslaagd!!
    Nu nog 5 dagen en dan op naar Schiphol.
    xxx

• 23 September 2011 - 14:55

Jannie Vink:

hoi irma en maarten

nog 1 nachtje thuis slapen en dan......
    een hele goed reis en genieten maar

groetjes jannie en de rest

• 26 September 2011 - 17:08

Martijn K.:

Ik mis jullie nu al! :( :P

Veel plezier schatjes!

• 26 September 2011 - 20:10

Mama Lidy:

Hey lieve Irma en Maarten, wat leven de vriendinnen, vrienden, familie, buren met jullie mee. Zelfs gisteren het uitzwaaien in Lieren en het uitzwaaien op Schiphol. Fantastisch! We hebben gezien dat jullie via Londen naar Bangkok zijn gevlogen en dat jullie nu onderweg zijn naar Sydney waar jullie morgenochtend aankomen en dan om 08.30 uur vertrekken richting Auckland om daar 's middags aan te komen. We hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad en morgen lekker bijkomen in jullie hostel aan Queenstreet! Tot horens/mails. Veel liefs van ons allemaal en een dikke kus!