Weer op reis! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu Weer op reis! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Maarten en Irma - WaarBenJij.nu

Weer op reis!

Blijf op de hoogte en volg Maarten en Irma

26 September 2015 | Rusland, Moskou

Hoi allemaal,

Precies 4 jaar na de start van onze vorige reis zijn we vandaag begonnen aan een nieuw avontuur! Vanmorgen zijn we met het vliegtuig vertrokken naar Moskou! Het begin van de reis is vrij soepel verlopen en we zitten hier in een fijn hostel in het centrum van Moskou.
Verder gaat de reis ons brengen naar Mongolië, China, Taiwan, Japan en Vietnam. Via deze blog zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.

Liefs, Maarten en Irma

• 26 September 2015 - 21:02

Birgitta Dekkers:

Hallo Maarten & Irma
    Ik ben een nicht van Marceline

• 26 September 2015 - 21:25

Mama Marceline:

Bedankt voor jullie berichtje.
    Heel veel plezier en veel liefs! Xxx

• 26 September 2015 - 22:23

Lidy:

Fijn dat het goed is verlopen. Veel plezier in Moskou en vooral ook vd treinreis! Liefs xxx

• 27 September 2015 - 17:26

Dimitri:

Tof dat het blog weer terug in de lucht is ;-) Goede reis en heeeeel veeeeel plezier!! Adios, Dimitri

• 27 September 2015 - 19:42

JW En Yvonne:

Geweldig jullie blog weer te mogen volgen.
    Er zullen weer een heleboel ervaringen bijkomen deze reis.
    Geniet van alles wat op jullie pad komt.
    Heel veel plezier en een goede voortzetting van de reis........!!

• 07 Oktober 2015 - 14:03

Marleen:

Hee, al weer vier jaar geleden jullie vorige reis ja! Goh wist niet dat het al weer zo lang geleden was, dan werd het wel weer tijd ja. Haha. Nou geniet ervan samen! Ben benieuwd hoe de treinreis gaat zijn.
    Liefs! xx

Maarten en Irma

Wij zijn Maarten (24) en Irma (22) en na onze backpackreis in Nieuw-Zeeland, Australie, Thailand en Cambodja gaan we nu een nieuwe reis maken naar Rusland, Mongolie, China, Taiwan, Japan en Vietnam.

Actief sinds 13 Sept. 2011